loading...

چرمي

همه چيز درباره چرم

بازدید : 48
شنبه 5 شهريور 1401 زمان : 15:18

معرفی سریال بیگناه

معرفی سریال بی گناه ساخته مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. .

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی جدیدترین ساخته این هنرمند می باشد که این روزها بیشتر از همیشه پر کار بوده مهران احمدی که تا قبل از این بیشتر در فیلم و سریال ها خود به ایفای نقش می پرداخت حال با سمت کارگردانی پا به عرصه سینما و نمایش خانگی گذاشته است سریال بی گناه مهران احمدی قرار است از شبکه نمایش خانگی منتشر شود اما مهران احمدی که این روزها فیلم سگ بند را روی پرده سینما دارد یکه تاز اکران نوروزی 1401 می باشد و توانسته پر ببینده ترین فیلم نوروز 1401 باشد.

محسن کیایی به عنوان بازیگر در سریال بی گناه

سریال بی گناه برعکس تمامی ساخته های مهران احمدی اینبار قرار است که در ژانری متفاوت تر از همیشه یعنی اجتماعی یک داستان را روایت کند احمدی بیشتر که سابقه دو کارگردانی در سینما را بر عهده داشته سریال هایش بیشتر در ژانر کمدی بوده اما قرار است با بی گناه به سوی یک ژانر تازه روی بیاورد حال باید دید احمدی در کدام ژانر بیشتر موفق خواهد بود در کمدی یا درام؟اما احمدی سلیقه تماشاگر ایرانی را به خوبی میشناسد و این را در تکنیک های بازیگری او میشود مفهمید حال قرار است این تکنیک را خود کارگردانی کند.

همیشه برارداران کیایی خود سازنده فیلم یا سریال بودند اما آنها اینبار تصمیم گرفته اند اند در بی گناه با مهران احمدی همکاری نمایند و مصطفی کیایی قرار است تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشته باشد و محسن کیایی هم در این سریال نقش اول را بر عهده خواهد داشت از نکات قابل توجه در فیلم و سریال ساخته احمدی همیشه این است که او در تمامی ساخته هایش به ایفای نقش می پردازد و اینبار هم قرار است در این سریال نقشی متفاوت را جلوی دوربین ایفا نماید.

به محض انتشار هر قسمت از سریال آفتاب پرست در سایت آلفافیلم قرار می گیرد و شما برای دانلود قسمت های آن می توانید در ابتدای همین صفحه روی قسمت مورد نظرتان کلیک کنید.

لینک های دانلود هر قسمت در 5 کیفیت مختلف در سایت قرار می گیرد.

مصرف اینترنت برای دانلود سریال بی گناه از سایت آلفافیلم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود.

قسمت جدید این سریال هر هفته ساعت – در سایت قرار می گیرد.

دانلود سریال بی گناه قسمت 1 اول با کیفیت Full HD | دانلود سریال بیگناه قسمت 1 با لینک مستقیم | دانلود قسمت اول سریال بی گناه نسخه کامل بدون سانسور

دانلود قسمت اول سریال بی گناه : https://alphafilm.ir/bi-gonah-1/

بازدید : 123
دوشنبه 14 مهر 1399 زمان : 11:48

هرآنچه که باید قبل از خرید پاوربانک باید بدانید. یک پاوربانک خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ قیمت یک پاوربانک خوب چه قدر است؟

بازدید : 207
يکشنبه 19 مرداد 1399 زمان : 23:13

لطفا هر ساعت هوشمندی که خوشتان آمد را نخرید!

در این مقاله بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران به همراه لینک خرید آنها از دیجی کالا در این مقاله آمده است.

برای نمونه یکی از این مچبندها را برایتان می آورم.

3. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global (از 250 تا 500 هزار تومان)

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

شرکت شیائومی در سال 2019 با رونمایی از مچ بند Mi Band 4 Global کاربرانش را شگفت زده کرد. نقطه قوت این مچ بند صفحه نمایش AMOLED رنگی ، ضد ضربه و تمام لمسی می باشد. شیائومی در این نسخه با افزایش تقریبا 40 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی آن را به 0.95 اینچ رساند.

علاوه بر خصوصیات ظاهری منحصر به فرد ، این مچبند از حسگرهای 6 محوره بهره می برد که قادر به تشخیص ضربان قلب(بسیار دقیق) ، عدم تحرک ، میزان کالری سوزانده شده و ... می باشد. چندین حالت ورزشی در این مچبند تعبیه شده است که شما را در انجام انواع فعالیت های ورزشی همراهی می کند.

از دیگر ویژگی های این مچبند می توان به قابلیت اتصال به گوشی همراه با برنامه Mi Fit اشاره کرد. با داشتن این دستبند شما قادر خواهید بود تا نمودارهای مربوط به فعالیت های روزانه مانند خواب یا ورزش را مشاهده نمایید. ودر جهت بهبود سبک زندگی خود و اطرافیانتان قدم بردارید.

نقاط قوت : صفحه نمایش AMOLED ، مقاوم در برابر گردوغبار ، نگهداری شارژ تا 20 روز ، بند سیلیکونی
نقاط ضعف : نداشتن GPS
https://virgool.io/topkala/top-smart-watch-98-clm8eqhadctp
خرید

بازدید : 483
11 زمان : 1399:2

هم گناه به كارگرداني و تهيه كنندگي مصطفي كيايي براي پخش در شبكه نمايش خانگي توليد مي شود. هم گناه اولين تجربه مصطفي كيايي براي حضور در شبكه نمايش خانگي مي باشد.همچنين فيلمنامه «هم گناه» توسط محسن كيايي و علي كوچكي به نگارش درآمده و فيليمو سرمايه گذاري آن را برعهده دارد.مصطفي كيايي كارگرداني و نويسندگي فيلم هايي چون مطرب، چهارراه استانبول، باركد،عصر يخبندان، خط ويژه و … را در كارنامه هنري اش دارد و تابحال موفق به دريافت سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران براي خط ويژه و سيمرغ بلورين بهترين فيلمنامه براي ضد گلوله را از آن خود كرده است. اين سريال تركيب جديدي از بازيگران سينما و تلويزيون را به شبكه نمايش خانگي خواهد آورد. در "هم گناه" پرويز پرستويي، مهتاب كرامتي،هديه تهراني، محسن كيايي، هنگامه قاضياني، حبيب رضايي به ايفاي نقش مي پردازند. ماجرا در خصوص خانواده اي قديمي در تهران به نام صبوري است كه سالهاست در كار پرورش گل هاي تزئيني و گل هاي مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و يك خواهر تشكيل شده است. همه خانواده در شركت كار مي كنند و شغل موروثي خود را پي مي گيرند، به جز پسر دوم فريبرز كه در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهي است. فريبرز در جواني تصميم مي گيرد كه پليس شود و براي گذراندن دوره آموزشي به شهرستاني مي رود و ...

بازدید : 261
11 زمان : 1399:2

معرفي سريال دل

دل سريالي عاشقانه به كارگرداني منوچهر هادي و نويسندگي بابك كايدان و ميثم كايدان است كه در سال 1397 استارت ساخت آن زده شد.
اين سريال شامل دو فصل 14 قسمتي در مجموع 28 قسمت است كه محصول شبكه نمايش خانگي مي باشد.
براي دانلود سريال دل هر چهارشنبه به سايت آلفافيلم مراجعه كنيد.جالب است بدانيد اين سريال از همان ابتدا مخاطبان زيادي را جذب كرد به طوري كه 3 روز اول انتشار ركورد تماشاي آنلاين را زد و 13 ميليون و 440 هزار دقيقه توسط كاربران به نمايش در آمد.
دو بازيگر اصلي اين سريال حامد بهداد به همراه ساره بيات مي باشند. همچنين هنرمنداني سرشناس ديگري مانند مهراوه شريفي نيا، بهرام افشاري، يكتا ناصر، مهدي كوشكي، كوروش تهامي سعيد راد، نسرين مقانلو، افسانه بايگان، مريم سعادت، بيژن امكانيان، ليلا زارع و … نقش آفريني كرده اند.
85 درصد فيلم برداري در تهران و 15 درصد هم در شمال انجام شده است.
هر قسمت سريال دل حدودا 45 دقيقه است كه در روز چهارشنبه هر هفته منتشر مي شود.
سريال دل در پنج كيفيت 480 , 720 , 1080 , BLURAY , 1080HQ در حجم هاي متفاوت در سايت آلفافيلم قرار گرفته است كه مي توانيد بعد از خريداري آن را دانلود نماييد.

دانلود قسمت 20

بازدید : 257
11 زمان : 1399:2

براي رسيدن به مشخصات بهترين پروفيل ترمال بريك ابتدا بهتر است كمي به اطلاعات اوليه مربوط به آن بپردازيم .

همانطور كه مستحضر هستيد آلومينيوم علاوه بر تمام خصوصيات مفيدي كه دارد داراي ضريب انتقال حرارتي بالايي تا حدود w⁄m2k 203 مي باشد كه همين باعث اتلاف انرژي در درب و پنجره هاي آلومينيومي ميشود. آلومينيومي فلز رسانا با ضريب انتقال حرارت بالا مي باشد.

ضريب انتقال حرارت براي آلياژ ۶۰۶۳ آلومينيوم كه در توليد درب و پنجره upvc مورد استفاده قرار مي گيرد ضريبي بسيار بالا مي باشد كه برابر است با w⁄m²k 203 . به همين جهت براي عايق كردن درب و پنجره هاي آلومينيومي ازتيغه هاي پلي آميد در بين پروفيل هاي آلومينيومي استفاده مي شود كه به اصطلاح به اين نوع پنجره ها ترمال بريك گفته مي شود.

در واقع پلي آميد عايقي است بين جدار بيرون وداخل پنجره كه ارتباط بين محيط خارج و داخل را اين تيغه قطع مي كند.

در بهترين پروفيل ترمال بريك استفاده از اين تيغه هادر پروفيل هاي آلومينيومي، باعث مي گردد تا ضريب انتقال حرارت آلومينيوم از ۲۰۳ به ميزان زير ۴ كاهش پيدا كند. در واقع دربهترين پروفيل ترمال بريكپلي آميد رسانايي را در آلومينيوم قطع مي كند. در بهترين پروفيل ترمال بريك شكل و نحوه قرار گيري پلي اميد و مشخصات پروفيل در تعيين اين عدد نقش بسيار مهميايفا مي كند.

در بهترين پروفيل ترمال بريك تيغه هاي پلي آميد با استفاده از دستگاه هاي مخصوص به هر يك از جداره هاي پروفيل آلومينيوم دوخته مي شوند.

بهترين پروفيل پنجره ترمال بريك بايد شامل دو ويژگي زير باشند :

1- دوخت صحيح پلي آميد:

دوخت پلي آميد بايد به صورت كاملاً صحيح و توسط دستگاه هاي مخصوص انجام گيرد كه در غير اينصورت امكان دارد در بعضي از نقاط اتصال تيغه ها با پروفيل آلومينيوم كاملاً قطع شود كه اين موضوع باعث كاهش مقاومت رسانايي آلومينيوم مي شود.

2-مقاومت مكانيكي بازشوها:

در طراحي پنجره جهت توليد بايد حتماً به مواردي چون وزن لنگه و عرض و ارتفاع بازشو از پروفيل هاي مناسب و استاندارد استفاده شود.

دربهترين پروفيل ترمال بريك جهت تست اين كه تيغه استفاده شده در ترمال بريك كردن پنجره آلومينيومي از نوع پلي آميد است يا pvc بهترين روش اين مي باشد كه تيغه را در مقابل شعله مستقيم قرار دهيد، در صورت آتش گرفتن تيغه و استشمام بوي نايلون، تيغه از نوع pvc مي باشد، وگرنه به احتمال زياد تيغه از نوع پلي آميد مي‌باشد.

بازدید : 241
11 زمان : 1399:2

در هنگام خريد لباسكار به نكات زير توجه داشته باشيد

  • از خريد لباس گشاد يا تنگ خودداري نماييد. و حتما لباس كار اندازه و متناسب را خريداري نماييد.
  • لباس كار را از يك فروشگاه مطمئن خريداري نماييد
  • توجه داشته باشيد كه هيچ مواد قابل اشتعالي در توليد لباس كار به كار نرفته باشد.
  • اگر قصد خريد لباس كار نسوز را داريد حتما كلاه و كفش و دستكش مخصوص را هم خريدري نماييد.

لباس كار

بازدید : 253
11 زمان : 1399:2

معرفي فيلم سرخ پوست

سرخ پوست فيلمي است به كارگرداني و نويسندگي نيما جاويدي و تهيه كنندگي مجيد مطلبي كه در سال 1397 ساخته شده است.

سرخپوست براي اولين بار در سي و هفتمين دوره جشنواره فيلم فجر اكران شد. اين فيلم در 5 رشته جشنواره فيلم فجر نامزد شد كه موفق به كسب سيمرغ بلورين جايزه ويژه هيئت داوران شد.سرخ پوست در تاريخ 15 خرداد 1398 در سينما مورد اكران و استقبال عموم قرار گرفت.

سرخ پوست از هنرمندي نويد محمدزاده و پريناز ايزديار بهره مي برد.

تصاوير فيلم سرخ پوست

آنچه در فيلم سرخ پوست خواهيد ديد …

يك زندان قديمي در سال 47 به دليل مجاورت با فرودگاهي كه در حال توسعه و بزرگ شدن است مجبور به تخليه مي شود. كه مأمور اين كار رئيس زندان سرگرد نعمت جاهد (نويد محمدزاده) مي باشد . در اين ميان اتفاقاتي رخ مي دهد كه …

براي دانلود فيلم سينمايي سرخ پوست كليك كنيد

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 7111
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی